W leker på golvet, han kryper nu och reser sig mot allt som kommer i hans väg. Det går så fort från att han kommer på någonting nytt till att det är en självklarhet att han kan.
En liten stund får jag sitta här med morgonkaffet och ladda inför dagens uppgifter.
Igår var vi i Gustavsvik och badade, W trivdes som fisken i vatten. De stora barnen hade en toppendag från morgon till kväll, de åkte vattenkanor som aldrig förr och jag hade hjärtat i halsgroppen hela tiden. :)
De stora barnen sover, trots att W slår med kastrullerna. Vana ljud stör inte, tänk vilken tur!
Det oroar mig alltid att W ska vara någonting negativt för de stora, att de ska känna att vår familj på något sätt har blivit sämre sen W kom.
W tar mycket av min tid och uppmärksamhet, det är ju så.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar