Nu har tiden bara susat förbi oss igen. W har börjat dagis och lär sig nya saker hela tiden!:)
Julen närmar sig...
En tung tid på året för många, av förståeliga skäl.
Jag brukar vara en av dem som hellre stannar i sängen hela december, men i år känner jag glädje inför jul :).
Alla barnen ska vara med mig och vi ska träffa våra närmaste. Det kan inte bli bättre. Jag var klar med julklapparna tidigt och nu återstår bara att göra köttbullar och gröt, ingen stress :).
Jag unnar mig att njuta av den här tiden!