måndag 7 oktober 2013
älskade ungar...
Gränslös kärlek kan ibland vara smärtsam...
-Jag hatar dig, sa min nio åring idag. Han fick inte som han ville. Jag vet att han inte menar det så men aj vad det svider...
onsdag 2 oktober 2013
"lämna dig själv ifred ibland"...
Ibland har man för höga krav på sig själv,
visst måste saker bli gjorda men det skadar ju inte att hinna njuta lite av livet ibland!
Vi är bra på att se våra egna brister och lägga skuld på oss själva.
Hur vore det om vibörjade se lite möjligheter istället!?:)
Livet är här och nu.
Jag har landat.
Jag mår bra och jag är ganska bra...
Som vanligt är det mycket med barnen.
W håller sig ganska frisk men oron finns ju här att han snart ska bli dålig igen.
Vi får bra hjälp av sjukvården, de utreder och håller koll. Det känns tryggt.
Senaste nytt är svaren på alla blodprover, alla var bra förutom amylaset som var för lågt.
Vidare ska utredningen om cystisk fibros göras klart, ett nytt svetttest för att utesluta cf.
W växer inte så mkt rent fysiskt men oj vad han utvecklas :)
Jag älskar att vara mamma,
även att det är svårt ibland :P
visst måste saker bli gjorda men det skadar ju inte att hinna njuta lite av livet ibland!
Vi är bra på att se våra egna brister och lägga skuld på oss själva.
Hur vore det om vibörjade se lite möjligheter istället!?:)
Livet är här och nu.
Jag har landat.
Jag mår bra och jag är ganska bra...
Som vanligt är det mycket med barnen.
W håller sig ganska frisk men oron finns ju här att han snart ska bli dålig igen.
Vi får bra hjälp av sjukvården, de utreder och håller koll. Det känns tryggt.
Senaste nytt är svaren på alla blodprover, alla var bra förutom amylaset som var för lågt.
Vidare ska utredningen om cystisk fibros göras klart, ett nytt svetttest för att utesluta cf.
W växer inte så mkt rent fysiskt men oj vad han utvecklas :)
Jag älskar att vara mamma,
även att det är svårt ibland :P
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
