Ibland har man för höga krav på sig själv,
visst måste saker bli gjorda men det skadar ju inte att hinna njuta lite av livet ibland!
Vi är bra på att se våra egna brister och lägga skuld på oss själva.
Hur vore det om vibörjade se lite möjligheter istället!?:)
Livet är här och nu.
Jag har landat.
Jag mår bra och jag är ganska bra...
Som vanligt är det mycket med barnen.
W håller sig ganska frisk men oron finns ju här att han snart ska bli dålig igen.
Vi får bra hjälp av sjukvården, de utreder och håller koll. Det känns tryggt.
Senaste nytt är svaren på alla blodprover, alla var bra förutom amylaset som var för lågt.
Vidare ska utredningen om cystisk fibros göras klart, ett nytt svetttest för att utesluta cf.
W växer inte så mkt rent fysiskt men oj vad han utvecklas :)
Jag älskar att vara mamma,
även att det är svårt ibland :P
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar