ALWAYS ON MY MIND...
onsdag 11 juli 2012
???
Jag känner på mig att något inte stämmer...
Är det bristen på tillit som spökar?
Erfarenheter har lärt mig att lita på magkänslan...
:(
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar