tisdag 10 juli 2012
W, E, N...
W ska sluta amma...
Mina känslor är väldigt blandade. Det är dax, det är det. Han är så stor och behöver riktig mat. Amningen har mest bara varit mys den sista tiden, men den förstör ändå aptiten lite och gör det svårt att få in bra sovrutiner.
Jag undrar när jag sov ordentligt senast, jag längtar efter att få sova på nätterna, inte amma tre, fyra ggr när W egentligen inte ens behöver det.
Mys kan vi ha på så många andra sätt! :)
Natten som var var hemsk, det gör så ont i mammahjärtat att neka honom när han till och med gråter med tårar.
Det är tomt efter de stora som har åkt till sin pappa!
Veckan går fort, det vat jag. Vi har en del planer och jag bhöver ta det lite lugnt, måste försöka göra det...
Jag är dålig på att slöa.
När tiden äntligen ges för lite återhämtning blir jag galet rastlös.
W sover nu, jag borde lägga mig fall det blir mycket vaket, men tankarna far i huvet och stör min ro...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar