ALWAYS ON MY MIND...
måndag 23 juli 2012
Gråa dagar...
Ännu en grå dag.
Allt detta gråa tycks färga av sig på själen.
Barnen längtar efter sol och bad, jag längtar efter nöjda glada barn.
Vad ska man hitta på?
1 kommentar:
sannas
25 juli 2012 kl. 16:09
Ja Jossan vissa dagar är verkligen gråa, trots att det himlen är precis klarblå.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Ja Jossan vissa dagar är verkligen gråa, trots att det himlen är precis klarblå.
SvaraRadera