Jag valde W,
framför allting annat valde jag honom.
Det räddade mig,
från att sitta fast, kvar i samma.
Jag var tvungen att må bättre för Ws skull,
hade jag fortsatt annars?
Jag valde W för min skull kan man säga,
samtidigt valde jag bort en massa annat...
Barnen är det finaste jag har!
De är allting,
i dom finns glädjen och hoppet,
sannheten och möjligheterna.
Om jag nu måste välja igen,
väljer jag W.
Jag väljer att sätta detta,
mitt liv med barnen, främst!
Det som inte passar in här,
allt som inte får rum,
det får vänta...

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar