onsdag 18 juli 2012

FbJ Mr M

Jag svarar inte när Mr M ringer...
Helt plötsligt ligger han på igen.
Det har varit tyst i mer än en månad, men nu vill han igen.

Jag kan inte förmå mig själv att svara på hans samtal...
Det finns ingenting att prata om.
Jag har ingenting att säga,
han kan inte säga något som spelar någon roll.

Vi skulle varit på familjerätten i onsdags, jag kunde inte gå dit.
Vad finns det för mening att lägga tid på något som ändå bara resulterar i ingenting...

Häromdagen dök Mr M upp istället.
Fattas bara det.
Vi gick på affären när han helt plötsligt bara stod där.
Det var nästan så att benen vek sig och tusen fjärilar började fladdra i magen. Så obehagligt!

Nu fick Mr M som han ville då i allafall, för klart som f**n att jag svarar nu när han ringer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar