onsdag 18 juli 2012

W sover om nätterna :)

Det är andra natten i rad som W sover hela natten i sin egna säng.
Stora duktiga killen!
Jag undrar bara varför jag är dubbelt så trött!?
Jag borde vara mer utvilad än på länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar