lördag 30 juni 2012

Nu räcker det!!

Om man har en tid klockan 10 på familjerätten så är det väl kl 10 man ska vara där, eller?!
Mötet i måndags blev inställt för Mr M kom inte. Han hade beställt tiden, men han kom inte! Jag satt tillsammans med handläggaren och väntade, efter en kvart frågade hon mig om jag trodde att M skulle komma varpå jag svarade att jag inte visste men att han ju borde kommit kl 10. Hon tyckte då att vi skulle avsluta ärndet och så får vi återkomma om det blir aktuellt med en ny tid.
Mr M påstår i efterhand att han var där 10.15 och vill boka en ny tid.

Gissa om det kokar i mig!!!!
Varför väljer man att inte komma på en tid som man själv har beställt?!

Handläggaren ringde mig i veckan och frågade om jag ville komma på en ny tid, jag svarade att jag måste få fundera på det. Helst vill jag bara skrika NEJ!!!!!
Mr M har ett sätt att få mig att tvivla på mig själv, det är ju så synd om honom som inte får träffa sin son!!! ^^ En son som han inte ens ringt och frågat om på en månad. Han vet inget om hur W har det, hur han mår eller vad som händer i utvecklingent. Talar inte det sitt eget tydliga språk om hur viktigt det egentligen är!?

Nä, det får räcka nu.
W förtjänar bättre, det bästa!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar