torsdag 21 juni 2012

Räcker inte till...

Solen skiner idag oxå, leendet borde finnas där på läpparna...
men,
Jag vaknade och där fanns alla tankar och funderingar som gör livet lite tyngre att bära.

W är dålig igen, det är fjärde gången nu sen i början av april. Det värker i mammahjärtat när jag ser honom så här.
De stora barnen får vara så stora och duktiga när W behöver mig extra, och de är stora och duktiga, verkligen. Man kan inte önska sig finare barn!

JAG RÄCKER INTE TILL!!!

Jag vill så mycket, men hinner så lite.

G är här oxå, hela "familjen" samlad, det är så mysigt att vara tillsammans allihop och jag vill så gärna njuta av det...
Men det är så enkelt att låta frustrationen styra och gå ut över dem man harnärmast.
Hur är man en underbar flickvän när man inte hinner tvätta håret oftare än en gång i veckan, när man inte sover mer än max 5 timmar per natt, när man har snor på hela axeln och bara vill sätta sig ner och gråta för att orken är slut!?

JAG RÄCKER INTE TILL!!!

Jo, solen skiner idag oxå...
Jag peppar mig själv att orka lite till, jag måste orka idag oxå, jag VILL orka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar