söndag 30 september 2012

badhuset...

Ännu en tidig morgon...
Tur det finns kaffe!!

Vi hade en helt fantastisk dag igår. Hela familjen var på badhuset och alla mina barn var så nöjda. Det värmer så gott i hjärtat att göra saker tillsammans!
W är en riktig tokunge när det kommer till vatten, helt orädd och jätte lycklig. Precis som N när han var mindre :)

Mr M kom dit...
Jag hade sagt att vi skulle åka så jag borde förstått det.
Det känns väldigt blandat att se honom med W.
Ibland tänker jag att det kanske inte är hela världen om han dyker upp ibland,
hur ska det skada W?
Jag har kommit så pass långt att jag inte skulle ha ngt problem med att avvisa honom om han skulle vara påverkad, frågan är ju bara hur det skulle påverka W?

Det är så jäkla svårt!!!
Det kanske vore bättre att gå till tingsrätten och förhandla om umgänget, då blir en ordentlig utredning gjord i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar