Jag kom av mig, i allt...
Alla mina tankar finns hos min systerson och hans pappa.
Idag har de förlorat sin farmor, sin mamma...
Hur ont ska det inte göra i hjärtat att veta;
att man aldrig igen...
Vi är många som står här med öppen famn för dig Emil och för
dig Olle,
vi kan aldrig ersätta det ni har förlorat, eller ens förstå vad ni nu ska igenom, bara finnas här...
Sorg och saknad är en bekräftelse på att någon man älskar verkligen har
funnits där,
där som tomrummet är nu...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar