ALWAYS ON MY MIND...
lördag 6 oktober 2012
sjuk...
Att vara ensamstående och inte må bra,
är ingen bra kombination.
Hur hittar man orken att vara en fantastisk mamma,
när man nästan inte orkar med sig själv!?
Det är bara att härda ut, jag vet...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar