lördag 6 oktober 2012

sjuk...

Att vara ensamstående och inte må bra,
är ingen bra kombination.
Hur hittar man orken att vara en fantastisk mamma,
när man nästan inte orkar med sig själv!?

Det är bara att härda ut, jag vet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar