onsdag 26 september 2012

Sömn...

Sömn är en bristvara i mitt hem.
Jag funderar på när senast jag kände mig utvilad, tillräckligt länge sedan för att jag inte ska komma ihåg det. W sover ändå bra på nätterna, han somnar i sin egen säng nu :). Jag hämtar honom någon gång under natten men sen sover han bara vidare. Vi går upp tidigt, men det är ganska skönt att starta dagen lugnt. På kvällarna finns det alltid massa saker att ta hand om, därför kommer jag aldrig i säng tillräckligt tidigt.
Jag tänker ofta att jag ska vila på dagen när W sover, men sällan blir det så och när jag väl gör det, blir jag bara ännu tröttare!

Sömn är en lyx avsedd för icke småbarnsföräldrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar