Tidig morgon;
W står framför TVn och dansar till barnprogrammen. Söta unge!
Mr M vet inte att W skiner upp som en sol när det är Timmy lamm.
Mr M har ingen aning o att W äter gröt på morgonen, att han föredrar havregryn framför pulvergröten.
W älskar att busa han är speciellt killig under hakan, det vet inte Mr M.
När W är nyvaken är han som känsligast, då måste man vara försiktig och extra lyhörd för att han ska bli pigg och glad.
När W badar tycker han jätte mycket om att man skvätter lite vatten på honom, han tycker inte om att bli tvättad runt munnen men att bli insmord efter badet är jätte mysigt.
W är en envis liten kille, charmig som få och nästan alltid glad.
Han kan vinka hejdå och försöker säga tack, titta, tittut och där.
Han går längs möbler och väggar men det går fortare att krypa så än har han inte släppt taget.
Vad vet Mr M om dessa saker...
-Ingenting!
Hur kan man kalla sig pappa när man inte ens känner barnet ifråga!?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar