fredag 28 september 2012

Dag 1...

Det här är den första dagen i resten av mitt liv...
Jag har nya mål att sträva mot.
Jag vill inte ha det så här mer.
Jag vill trivas bättre med mig själv,
bli piggare, gladare och framför allt känna mig starkare.
Idag börjar jag med att gå. Jag behöver gå långt och fort.
Det får vara slut med att äta massa skräp om kvällarna.
Jag måste äta mat på dagarna.

m 78
s 98
l 54

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar