onsdag 15 augusti 2012

Att lära sig gå...

W ställer sig vid gåvagnen och knallar iväg.
Helt plötsligt bara kom han på att han kunde.
Han förstår att det är något fantastiskt han utför, för det strålar om hela honom.
Barn är kloka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar