ALWAYS ON MY MIND...
onsdag 15 augusti 2012
Att lära sig gå...
W ställer sig vid gåvagnen och knallar iväg.
Helt plötsligt bara kom han på att han kunde.
Han förstår att det är något fantastiskt han utför, för det strålar om hela honom.
Barn är kloka!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar