Det känns i luften att det snart är höst, skolan börjar igen och snart, snart är det dax för W att börja dagis och mig att gå tillbaka till jobbet igen.
Vi behöver rutinerna igen, det mesta är lite enklare när det följer ett visst mönster. Barnen börjar vara rastlösa och uttråkade.
Jag är lite rastlös och uttråkad.
Jag får för mycket tid att tänka när jag går här hemma, jag är för trött för att ständigt hitta på nya projekt...
Jo, det blir bra med höst nu snart.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar