ALWAYS ON MY MIND...
lördag 4 augusti 2012
Slutet...
Så där ja;
"Han" stormade ut härifrån i ilska, ut ur mitt hem, ut ur mitt liv!
Det räcker nu.
Jag försökte, jag kunde inte...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar