måndag 8 juli 2013

Semester...

"Brådska har ingen välsignelse med sig."

Vardagen är allt som oftast stressig, eller snararare; jag är stressig i vardagen.
Nu är det inga tider att passa på samma sätt, och ingen press att W måste vara frisk...
Skönt att pusta ut, tid att stanna upp.

Jag vill njuta av ledigheten! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar