söndag 21 juli 2013

Tillbaka till verkligheten...

Dags att börja jobba igen i veckan efter en härlig semester.
Vädret har varit fantastiskt och vi har mest bara badat och latat oss :).

W är frisk just nu, det måste vara rekord :).
Ingen feber på över en vecka!(peppa, peppa, ta i trä!)

Nu ska vi längta till nästa semester, om fyra veckor åker vi till Turkiet :).

I slutet av veckan är det dags för möte med Mr M också,
det retar mig redan nu att lägga tid på det när jag vet att ingenting har hunnit förändras sen sist.

Idag vill jag njuta av dagen med barnen, inget jobb, ingen Mr M...
Tror vi åker och badar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar