lördag 27 juli 2013

"Ur ingenting är allting möjligt..."

Man kan göra vad man vill av tiden man har.

Tiden är det värdefullaste.
Den tillåter oss att finnas.
Den kommer aldrig tillbaka, den som har varit...
Gammal tid är förbi,
det är den som har format oss.

Dagen idag är min att forma.
Jag har inte längre någon lust att stressa bort det.
Stannar upp och prioriterar.

Jag vill vara med människor jag tycker om,
jag vill tycka om människor...
Jag vill le när jag vaknar för att jag är glad över det jag har!

Sorger bleknar,
ärren kanske framträder tydligare i solen,
men de är bara en påminnelse om att inte göra samma misstag igen.

Jag är jag igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar