Mr M är fortfarande på behandlingshem, jag ska på möte där idag.
Jag har en olustig känsla i magen inför det.
Kanske beror det på det förgångna, att alla försök att komma överens om något för W har resulterat i samma gamla vanliga kaos.
Jag har inte energi att lägga på saker som ändå inte leder någonstans!
W har varit sjuk igen.
Det tar på krafterna.
Det är helt upp och ner på jobbet och jag känner att det är där jag måste vara,
samtidigt som jag måste finnas här närvarande för de stora barnen oxå.
Helst skulle jag behöva vara minst tre personer!
Men nu är jag inte det...
Jag får göra så gott jag kan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar