tisdag 10 april 2012

Barnvecka och lov...

Det är barnvecka och timmarna bara rusar förbi, det är liv i vårt hem igen och det är så fantastiskt underbart tycker både W och jag. Barnen är lediga från skolan så vi får tid att vara med varandra oxå :) det är riktig lyx.

Mr M kom inte i söndags, tre timmar försent fick jag sms om att det sårade honom djupt att han inte kunde träffa W som han skulle...Jag får inget svar på varför bara att det var omöjligt. Men det berodde absolut inte på att han hade supit eller knarkat...

Det kvittar så fullständigt varför egentligen, det bara bevisar än en gång hur oviktigt det är för honom och hur ansvarslös han är.
Turligt nog är det dax för uppföljning på familjerätten i morgon. Spännande att se om han behagar dyka upp där...

Jag kommer inte att vara lika generös och samarbetsvillig i morgon som jag var sist, nu får de ju själva se hur han gör med överenskommelser. Varför ska jag sitta där och gynna honom när det inte blir till Ws bästa!? Aldrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar