Idag är min kärlek och mina tankar hos Lina, Ws storasyster.
Hennes mamma har råkat ut för något hemskt och ligger på intensiven.
Vad jag kan förstå är läget kritiskt... :(
Fina lilla Lina.
Jag har en klump i halsen och ångest i bröstet.
Så här känns det alltså när människor man älskar har det svårt och man inte kan vara där för dem.
Jag känner mig så maktlös!
Allt jag kan göra är att be och hoppas att allt går väl...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar