lördag 11 februari 2012

Leva med valen...

Jag kommer få leva med valen jag har gjort.
Jag valde att skaffa barn med en alkoholist skrev jag i ett tidigare inlägg. Om det ändå vore sanningen, om det vore tillräckligt...

De senaste dagarna har det kommit fram så mycket nya saker att jag flera gånger undrat vart jag varit egentligen. Hur kunde jag inte se!? Hur kunde det bli så här!?

Mr M har tappat fotfästet fullständigt! Hur kan man inte förstå att man är en fara för sina barn när man använder och säljer narkotika!?
Min främsta uppgift som mamma är att skydda mina barn, även när det betyder att jag måste skydda min son från sin egen pappa!

Det är med stor sorg som jag har fattat beslutet att Lilla W inte får ha en relation till sin pappa, inte nu, inte så här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar